Menu
Werken bij de gemeente Maassluis betekent werken met een ambitieus team van 275 medewerkers aan een duurzame toekomst. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door de korte lijnen en onderlinge loyaliteit. Er is volop ruimte om je te ontplooien. Waarden als ondernemen, experimenteren, reflecteren, verbinden, eigenaarschap en samenwerken vinden wij daarbij erg belangrijk. Samen zetten wij ons in om de ambities van de stad en haar inwoners waar te maken. Maassluis wil doorgroeien van 34.000 naar 36.000 inwoners, meegaan in nieuwe ontwikkelingen, haar historie koesteren en een stad blijven waar het gezellig en fijn wonen is.
Wil jij aan de slag gaan met alle operationele zaken rondom inhuur van externe medewerkers? Lijkt het jou leuk om daarnaast ook het team Juridische Zaken administratief te ondersteunen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Vacaturekenmerken
Voor cluster Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar iemand die geïnteresseerd is in de combinatiefunctie van:
Medewerker inhuurdesk en administratieve ondersteuner Juridische Zaken (JZ)
28 - 32 uur per week
Wat ga je doen?
Binnen het cluster Bedrijfsvoering ga je voor 18 uur in de week aan de slag in de functie van medewerker inhuurdesk. Voor de overige 14 uur per week ondersteun je het team Juridische Zaken bij administratieve werkzaamheden. Een ideale combinatiefunctie waarbij je continue wordt uitgedaagd.
Als Medewerker Inhuurdesk speel je een cruciale rol in het proces van externe inhuur binnen de gemeente Maassluis. De werkzaamheden bestaan uit:
Daarnaast ondersteun je het team Juridische Zaken bij administratieve werkzaamheden zoals:
Wie zoeken wij?
Wat bieden wij?
Een boeiende baan in een organisatie met leuke collega's waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. Het salaris bedraagt maximaal € 3.784,- bruto per maand (schaal 7) bij een werkweek van 36 uur.
Naast het salaris bieden we :
Het stadhuis ligt naast het winkelcentrum De Koningshoek en is goed te bereiken per metro, fiets of auto. Vanaf de A20 is het stadhuis ook snel en goed te bereiken met voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
Herken jij je in de persoon die wij zoeken en werk je graag in een organisatie waar je helemaal jezelf mag zijn, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Solliciteer en laat ons kennismaken met jouw kwaliteiten!
Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Interne kandidaten hebben hierbij voorrang. Deze vacature heeft geen sluitingsdatum.
Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG) te kunnen overleggen.
Informatie
Meer informatie over de functie? Neem contact op met (, Juridische Zaken, Inkoop en Communicatie). Beiden zijn te bereiken via het algemene telefoonnummer van de gemeente Maassluis: 14 010.
Functie: | medewerker administratieve ondersteuning zaken |
Startdatum: | 06-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 14 – 14 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Maassluis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Rozenburgkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de rozenburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Rozenburg via Rozenburgkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Rozenburgkrant.nl.
© Rozenburgkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.