Vacature Financieel-administratief medewerker

Financieel-administratief medewerker in Botlek Rotterdam

Functieomschrijving

Heb jij al wat ervaring op financieel gebied en ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in onder andere het verkopen, verhuren en repareren van trailers? Wellicht is dit dan de baan die je zoekt! Voor deze functie is het een eis dat je Frans spreekt.

wat bieden wij jou
  • €2500 - €3200 obv ervaring.
  • Botlek Rotterdam.
  • Direct in dienst.
  • 32-40 uur per week/ 4-5 dagen per week.
  • Bedrijf met een vlotte en informele werksfeer.
  • 40% remote werken mogelijk.
wie ben jij

Onze ideale kandidaat beschikt over een aantal jaren aan ervaring in een soortgelijke functie. (AR/AP Specialist). Het is fijn dat je goed met computers kunt werken en een goede beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal.

Enkele punten waar jij jezelf in moet herkennen om bij dit bedrijf aan de slag te kunnen zijn:

  • Je hebt MBO-niveau met wat jaren werkervaring
  • Analytisch en gedetailleerd met een hands-on mentaliteit
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt makkelijk schakelen met collega's
wat ga je doen

In deze functie ben je het centrale aanspreekpunt voor Finance binnen de Benelux organisatie. Hierdoor heb je veel contact met collega’s van diverse afdelingen. Je dagelijkse werkzaamheden zijn erg divers, van het verwerken van aanvragen van medewerkers en leveranciers tot contract administratie en bankverwerking.

  • Supplier Support Desk Voice handling
  • Contract Administratie
  • Creëren van Purchase Orders
  • Beheer van inkooporders
  • Leveranciersadministratie
  • Debiteurenadministratie
  • Kwaliteitscontrole van facturen voor FPY
  • Bankverwerking
waar ga je werken

Je komt te werken voor een internationaal bedrijf met ongeveer 100 vestigingen in zowel binnen als buitenland. Jij komt te werken voor een vestiging in de Botlek-Rotterdam. Binnen dit bedrijf hangt een informele, vlotte werksfeer. Je hebt de mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te werken (40%).

  • Goed marktconform salaris
  • Fulltime = 38,75 uur per week
  • Regelmatig een gezellige lunch met het team
sollicitatie

Interesse in deze leuke baan? Reageer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:03-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via marjorie.van.dinteren@nl.randstad.com of 0181-602515. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Rozenburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de rozenburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Rozenburg
  2. Financieel-administratief medewerker Randstad 03-03-2024

Bekijk ook andere vacatures